Vestas

HjælpsomhedBedømmelseDato
Der blev fundet 19 anmeldelser, der svarer til søgningenSe alle 791 anmeldelser

Spændende og fyldestgørende arbejdsplads

Fremhævet anmeldelse på Indeed

Den mest nyttige anmeldelse udvalgt af Indeed
Dette er en arbejdsplads med plads til alle og hvor der er fokus på sikkerhed og arbejdsmiljø, mens der stræbes efter at udvikle nye løsninger og producere de bedst mulige produkt. Det er enormt spændende at møde på arbejde for der er altid noget at lave og man kan se ens arbejde har en effekt. Kan varmt anbefale.

Gode kollegaer og godt sammenhold. Men utroligt usikkert og ledelsen informerer på ingen måder de ansatte.

Vestas er for sin vis en ok arbejdsplads. Løn og personalegoder er gode. Men der er fyringsrunder ofte og det gør at man konstant går og er usikker. Vestas beder om at man er omstillingsparat, men er ikke villige til at være fleksible på medarbejdernes vegne. Du bliver kastet rundt blandt afdelinger og skifter arbejdsplan ofte.

Fordele

God sundhedsordning og tandforsikring

Ulemper

Mange fyringsrunder og skift af arbejdstider.

Focused on deliveries, many good leaders.

My 29 years before resigning from Vestas was a great time, being part of growth from small company turnaround to world leder supplier of WTG. Best of all was the freedom in R&D to take responsibility and decision within the area of job.( Ps. You join a Great Company,...but when leaving it it is caused by a direct manager ! )

Godt Firma

De fortæller om sikkerhed fra første dag på fabrikken så det er på plads.

Vestas

Cool company, which is now trying to change the organization a lot. Nice colleagues, great opportunities for professional growth, big variety of the projects.

God

God arbejdsplads, søde kollegaer og gode arbejdsforhold

En god og spøndende arbejdsplads

Spændende opgaver Jeg har lært meget om Kvalitetsstyring Det er spændende at have stor kontaktflade ti kollegaer og leverandører

Innovative marked leader

Innovative marked leader through innovation and customer focus. Fun and challenging workplace. Working with best in class employees. Room for personal development

Innovative marked leader

Strong innovative company that leads the marked through innovation and customer focus. Fun and challenging workplace. Working with best in class employees.

Sikker og god arbejdsplads.

Der bliver lagt stort fokus på sikkerhed og medarbejdernes velvære.

En udviklende og spændene arbejdsplads

En arbejdsplads der udvikler og værdsætter sine ansatte når man passer sit arbejde, man har stor indflydelse på sine egne opgaver og tilrettelæggelse af disse. Det er en arbejdsplads hvor der er stor vægt på sikkerhed og trivsel.

Fordele

God kantine

Ulemper

?

God ArbejdsPlads

Jeg kom som en af de første Hos Vestas, allerede efter et par dage var kommet ind Holdet af gode ArbejdsKollegear og jeg glædede mig hver morgen at komme op og møde på Arbejde det skøn at komme på arbejde og jeg håber man vil ansætte mig igen

Fordele

Man har en gratis Sygeforsikring, og forkellige andre goder

Ulemper

Jeg kan ikke finde andre Ulemper

Arbejdsplads med mange muligheder

Jeg synes Vestas er en rigtig god arbejdsplads, hvor man får mange muligheder.

Fordele

Gode ordnede arbejdsforhold

s

nice company and nice people company has good expectations

Gode arbejdsforhold samt gode kollegaer

Et sted jeg godt ville tilbage til og en god arbejdsplads hvor der tænkes på de ansatte

Havde det virkelig sjovt sammen med mine dejlige kolleger

Vi mødte ind om aften og fik fortalt hvad vi skulle have lavet færdig. Vi kom rundt over det hele og lærte lidt af det hele. Lige fra lodning, montage og pakning. Jeg arbejde fast sammen med 5 piger nogle af dem havde det som et par ekstra bonus point inden de skulle igang med at læse videre. Om morgene kom dagholdet ind og så havde vi 5 min overlap for at fortælde hvordan natten var gået. En gang om ugen havde vi tavlemøder. Kort tid efter jeg var blevet ansat var der en fyringsrunde og usikkerheden og stemningen blev en anden. Jeg lærte mig selv at kende på en anden måde, arbejdede meget selvstendig og alligevel meget flexibel.

Fordele

Havde et utroligt godt forhold til mine kolleger

Ulemper

usikkerheden

Generelt en god arbejdsplads.

Vi passede os selv og lavede vores arbejde. Jeg har lært mange forskellige ting gennem 18 år. Ledelsen var ikke meget for at lytte. Fantastiske kollegaer. Uvished med fyringsrunder. Arbejde under ansvar.

Fordele

god kantine.

Ulemper

vi fik ikke meget at vide.

Vestas er en god arbejdsplads,med mange udfordriner.

Shimoda var den sidste afdeling jeg var i før, jeg blev fyret. Der var mange gode udfordringer, så som sprøjtebillede, og nå dagens produktion. Man skulle være god til at organisere sig og have stor forståelse for sine kolleger og ledelse, da der kunne være omskift en gang i mellem.Jeg havde svært ved, at kører med de lange vogne, som vi bruge til flangerne.Det bedste ved jobbet, var at nå dagens produktion uden fejl, sammen med dejlige kolleger,og levere pænt og rent til næste hold.

Fordele

køb af mad i kantine

Ulemper

pauserne var lidt for korte.

Spændende arbejdesplads, med gode udviklings muligheder

Jeg har arbejdet med mennesker fra hele verden, lært at begå mig med andre kulture. Jeg er blevet god til at træffe afgørelser ud fra egne vuderinger. Lært at starte andre afdelinger op uden hjælp fra andre end min egne overbevisninger. Jeg bestemte og var leder på området, mine afgørelser blev respekteret af mine ledere, jeg fik lov til at prøve mine egne grænser af. Ikke to dage var ens, altid spændende og udfordrende.

Fordele

god løn stor følelse af frihed under ansvar

Ulemper

ikke nogen ulemper, men stort arbejdespres

Stil et spørgsmål om arbejde eller jobsamtale hos Vestas. Vores fællesskab er parat til at svare.Stil et spørgsmål

Samlet bedømmelse

3.3