Vestas Ledelse-anmeldelser

Se alle 728 anmeldelser
God arbejdsplads, søde kollegaer og gode arbejdsforhold
De fortæller om sikkerhed fra første dag på fabrikken så det er på plads.
En god arbejdsplads med kompetencedygtige medarbejdere. Der var plads til meget personlig frihed under ansvar.
Spændende opgaver Jeg har lært meget om Kvalitetsstyring Det er spændende at have stor kontaktflade ti kollegaer og leverandører
varemodtagelse, Pak til Produktion. Tasning af pckort. lagertilretning i mapics (styresystem). tælleopgaver.
Fordele
3 pauser
En skøn arbejdsplads med plads til alle slags kulture og forskelligheder.
En arbejdsplads der udvikler og værdsætter sine ansatte når man passer sit arbejde, man har stor indflydelse på sine egne opgaver og tilrettelæggelse af disse. Det er en arbejdsplads hvor der er stor vægt på sikkerhed og trivsel.
Fordele
God kantine
Ulemper
?
Jeg synes Vestas er en rigtig god arbejdsplads, hvor man får mange muligheder.
Fordele
Gode ordnede arbejdsforhold
Synlig ledelse Lean metoder Åbenledelse perfekte kolleger
Et sted jeg godt ville tilbage til og en god arbejdsplads hvor der tænkes på de ansatte
Vi mødte ind om aften og fik fortalt hvad vi skulle have lavet færdig. Vi kom rundt over det hele og lærte lidt af det hele. Lige fra lodning, montage og pakning. Jeg arbejde fast sammen med 5 piger nogle af dem havde det som et par ekstra bonus point inden de skulle igang med at læse videre. Om morgene kom dagholdet ind og så havde vi 5 min overlap for at fortælde hvordan natten var gået. En gang om ugen havde vi tavlemøder. Kort tid efter jeg var blevet ansat var der en fyringsrunde og usikkerheden og stemningen blev en anden. Jeg lærte mig selv at kende på en anden måde, arbejdede meget selvstendig og alligevel meget flexibel.
Fordele
Havde et utroligt godt forhold til mine kolleger
Ulemper
usikkerheden
Jeg har været i vestas nu i 7 år i Randers , spare parts på Deres reservedeleslager, hvorpå jeg har udviklet mig både på det faglige og personlige område.Arbejder med at modtage reservedele til vindmøller dele, arbejdet består at kontrollere , opmærkning, kvalitets varens stand er i.Det giver mig en nydelse at udføre et godt stykke arbejde hver dag og man selv føler sig i værdsat i det arbejde at man udfører.Alle dage er ikke altid gode , man hører meget i pressen om virksomhed situation i tiden og udfaldet af det påføres ens arbejde og ens kolleger som bremser en i arbejdstiden.Jeg ser muligheden til at søge nye veje indenfor lagerbranchen og håber at det er en chef ,der vil se stor mulighed i at få en go medarbejder der udfører sig arbejde præcis og gør det bedste ud af hvad jeg får for hånden.
Fordele
personaleforening, kolleger, udførelse af ens arbejde
Ulemper
gør aldrig et projekt færdig
Vi passede os selv og lavede vores arbejde.Jeg har lært mange forskellige ting gennem 18 år.Ledelsen var ikke meget for at lytte.Fantastiske kollegaer.Uvished med fyringsrunder.Arbejde under ansvar.
Fordele
god kantine.
Ulemper
vi fik ikke meget at vide.
Shimoda var den sidste afdeling jeg var i før, jeg blev fyret. Der var mange gode udfordringer, så som sprøjtebillede, og nå dagens produktion. Man skulle være god til at organisere sig og have stor forståelse for sine kolleger og ledelse, da der kunne være omskift en gang i mellem.Jeg havde svært ved, at kører med de lange vogne, som vi bruge til flangerne.Det bedste ved jobbet, var at nå dagens produktion uden fejl, sammen med dejlige kolleger,og levere pænt og rent til næste hold.
Fordele
køb af mad i kantine
Ulemper
pauserne var lidt for korte.
Jeg har arbejdet med mennesker fra hele verden, lært at begå mig med andre kulture.Jeg er blevet god til at træffe afgørelser ud fra egne vuderinger.Lært at starte andre afdelinger op uden hjælp fra andre end min egne overbevisninger.Jeg bestemte og var leder på området, mine afgørelser blev respekteret af mine ledere, jeg fik lov til at prøve mine egne grænser af.Ikke to dage var ens, altid spændende og udfordrende.
Fordele
god løn stor følelse af frihed under ansvar
Ulemper
ikke nogen ulemper, men stort arbejdespres
Vis flere Vestas-anmeldelser
Du kan prøve: