Vestas

HjælpsomhedBedømmelseDato
Der blev fundet 9 anmeldelser, der svarer til søgningenSe alle 791 anmeldelser

god arbejdsplads

Fremhævet anmeldelse på Indeed

Den mest nyttige anmeldelse udvalgt af Indeed
Gode kollegaer , god løn, man lærer en masse forskellige ting. lille minus er weekend arbejde..

Fordele

Kantine med go mad

Ulemper

weekend arbejde

Gode kollegaer og godt sammenhold. Men utroligt usikkert og ledelsen informerer på ingen måder de ansatte.

Vestas er for sin vis en ok arbejdsplads. Løn og personalegoder er gode. Men der er fyringsrunder ofte og det gør at man konstant går og er usikker. Vestas beder om at man er omstillingsparat, men er ikke villige til at være fleksible på medarbejdernes vegne. Du bliver kastet rundt blandt afdelinger og skifter arbejdsplan ofte.

Fordele

God sundhedsordning og tandforsikring

Ulemper

Mange fyringsrunder og skift af arbejdstider.

dårlig arbejdsplads

behandler deres arbejdskraft uden omtanke og tænker kun dem som et nummer i rækken

Fordele

fordele ?

Ulemper

uendelig lang liste

rigtig god arbejdsplads

varemodtagelse, Pak til Produktion. Tasning af pckort. lagertilretning i mapics (styresystem). tælleopgaver.

Fordele

3 pauser

Livlig og sjov

Men lære forskellige personlighed og arbejdets opgaver, der har altid været god leder på vores hold.

Fordele

Gratis mad

Ulemper

korte pauser

God ArbejdsPlads

Jeg kom som en af de første Hos Vestas, allerede efter et par dage var kommet ind Holdet af gode ArbejdsKollegear og jeg glædede mig hver morgen at komme op og møde på Arbejde det skøn at komme på arbejde og jeg håber man vil ansætte mig igen

Fordele

Man har en gratis Sygeforsikring, og forkellige andre goder

Ulemper

Jeg kan ikke finde andre Ulemper

Havde det virkelig sjovt sammen med mine dejlige kolleger

Vi mødte ind om aften og fik fortalt hvad vi skulle have lavet færdig. Vi kom rundt over det hele og lærte lidt af det hele. Lige fra lodning, montage og pakning. Jeg arbejde fast sammen med 5 piger nogle af dem havde det som et par ekstra bonus point inden de skulle igang med at læse videre. Om morgene kom dagholdet ind og så havde vi 5 min overlap for at fortælde hvordan natten var gået. En gang om ugen havde vi tavlemøder. Kort tid efter jeg var blevet ansat var der en fyringsrunde og usikkerheden og stemningen blev en anden. Jeg lærte mig selv at kende på en anden måde, arbejdede meget selvstendig og alligevel meget flexibel.

Fordele

Havde et utroligt godt forhold til mine kolleger

Ulemper

usikkerheden

Vestas er en god arbejdsplads,med mange udfordriner.

Shimoda var den sidste afdeling jeg var i før, jeg blev fyret. Der var mange gode udfordringer, så som sprøjtebillede, og nå dagens produktion. Man skulle være god til at organisere sig og have stor forståelse for sine kolleger og ledelse, da der kunne være omskift en gang i mellem.Jeg havde svært ved, at kører med de lange vogne, som vi bruge til flangerne.Det bedste ved jobbet, var at nå dagens produktion uden fejl, sammen med dejlige kolleger,og levere pænt og rent til næste hold.

Fordele

køb af mad i kantine

Ulemper

pauserne var lidt for korte.

Spændende arbejdesplads, med gode udviklings muligheder

Jeg har arbejdet med mennesker fra hele verden, lært at begå mig med andre kulture.Jeg er blevet god til at træffe afgørelser ud fra egne vuderinger.Lært at starte andre afdelinger op uden hjælp fra andre end min egne overbevisninger.Jeg bestemte og var leder på området, mine afgørelser blev respekteret af mine ledere, jeg fik lov til at prøve mine egne grænser af.Ikke to dage var ens, altid spændende og udfordrende.

Fordele

god løn stor følelse af frihed under ansvar

Ulemper

ikke nogen ulemper, men stort arbejdespres

Stil et spørgsmål om arbejde eller jobsamtale hos Vestas. Vores fællesskab er parat til at svare.Stil et spørgsmål

Samlet bedømmelse

3.3