Vestas
3.3 ud af 5 stjerner.

Vestas Balance mellem arbejde og fritid-anmeldelser

Bedøm denne virksomhed

HjælpsomhedBedømmelseDato
Der blev fundet 23 anmeldelser, der svarer til søgningenSe alle 791 anmeldelser

Spændende og fyldestgørende arbejdsplads

Fremhævet anmeldelse på Indeed

Den mest nyttige anmeldelse udvalgt af Indeed
Dette er en arbejdsplads med plads til alle og hvor der er fokus på sikkerhed og arbejdsmiljø, mens der stræbes efter at udvikle nye løsninger og producere de bedst mulige produkt. Det er enormt spændende at møde på arbejde for der er altid noget at lave og man kan se ens arbejde har en effekt. Kan varmt anbefale.

Gode kollegaer og godt sammenhold. Men utroligt usikkert og ledelsen informerer på ingen måder de ansatte.

Vestas er for sin vis en ok arbejdsplads. Løn og personalegoder er gode. Men der er fyringsrunder ofte og det gør at man konstant går og er usikker. Vestas beder om at man er omstillingsparat, men er ikke villige til at være fleksible på medarbejdernes vegne. Du bliver kastet rundt blandt afdelinger og skifter arbejdsplan ofte.

Fordele

God sundhedsordning og tandforsikring

Ulemper

Mange fyringsrunder og skift af arbejdstider.

dårlig arbejdsplads

behandler deres arbejdskraft uden omtanke og tænker kun dem som et nummer i rækken

Fordele

fordele ?

Ulemper

uendelig lang liste

Focused on deliveries, many good leaders.

My 29 years before resigning from Vestas was a great time, being part of growth from small company turnaround to world leder supplier of WTG. Best of all was the freedom in R&D to take responsibility and decision within the area of job.( Ps. You join a Great Company,...but when leaving it it is caused by a direct manager ! )

Godt Firma

De fortæller om sikkerhed fra første dag på fabrikken så det er på plads.

Vestas

Cool company, which is now trying to change the organization a lot. Nice colleagues, great opportunities for professional growth, big variety of the projects.

God

God arbejdsplads, søde kollegaer og gode arbejdsforhold

Et sted hvor tiltro til den enkelte medarbejder var god

En god arbejdsplads med kompetencedygtige medarbejdere. Der var plads til meget personlig frihed under ansvar.

Innovative marked leader

Innovative marked leader through innovation and customer focus. Fun and challenging workplace. Working with best in class employees. Room for personal development

Innovative marked leader

Strong innovative company that leads the marked through innovation and customer focus. Fun and challenging workplace. Working with best in class employees.

Sikker og god arbejdsplads.

Der bliver lagt stort fokus på sikkerhed og medarbejdernes velvære.

rigtig god arbejdsplads

varemodtagelse, Pak til Produktion. Tasning af pckort. lagertilretning i mapics (styresystem). tælleopgaver.

Fordele

3 pauser

god arbejdsplads

Gode kollegaer , god løn, man lærer en masse forskellige ting. lille minus er weekend arbejde..

Fordele

Kantine med go mad

Ulemper

weekend arbejde

En udviklende og spændene arbejdsplads

En arbejdsplads der udvikler og værdsætter sine ansatte når man passer sit arbejde, man har stor indflydelse på sine egne opgaver og tilrettelæggelse af disse. Det er en arbejdsplads hvor der er stor vægt på sikkerhed og trivsel.

Fordele

God kantine

Ulemper

?

Livlig og sjov

Men lære forskellige personlighed og arbejdets opgaver, der har altid været god leder på vores hold.

Fordele

Gratis mad

Ulemper

korte pauser

Arbejdsplads med mange muligheder

Jeg synes Vestas er en rigtig god arbejdsplads, hvor man får mange muligheder.

Fordele

Gode ordnede arbejdsforhold

s

nice company and nice people company has good expectations

Gode arbejdsforhold samt gode kollegaer

Et sted jeg godt ville tilbage til og en god arbejdsplads hvor der tænkes på de ansatte

Havde det virkelig sjovt sammen med mine dejlige kolleger

Vi mødte ind om aften og fik fortalt hvad vi skulle have lavet færdig. Vi kom rundt over det hele og lærte lidt af det hele. Lige fra lodning, montage og pakning. Jeg arbejde fast sammen med 5 piger nogle af dem havde det som et par ekstra bonus point inden de skulle igang med at læse videre. Om morgene kom dagholdet ind og så havde vi 5 min overlap for at fortælde hvordan natten var gået. En gang om ugen havde vi tavlemøder. Kort tid efter jeg var blevet ansat var der en fyringsrunde og usikkerheden og stemningen blev en anden. Jeg lærte mig selv at kende på en anden måde, arbejdede meget selvstendig og alligevel meget flexibel.

Fordele

Havde et utroligt godt forhold til mine kolleger

Ulemper

usikkerheden

Long Hours

The company has a reasonable work/life balance policy, however due to the location of my projects I did not see this. Long hours of work due to time difference Overall the company have good policy's I learned how to manage people across the other side of the world with efficiency. Teleconferencing, videoconferencing, and travel The hardest part of the job was that I felt like I was working 2 jobs sometimes especially when needed to be on teleconference meetings late into the evening I enjoyed most part of my work, especially seeing the project grow from paper to reality.

Fordele

Cheap lunch

Ulemper

At the begining of project (long hours) no overtime pay

Vestas muligheders land

Jeg har været i vestas nu i 7 år i Randers , spare parts på Deres reservedeleslager, hvorpå jeg har udviklet mig både på det faglige og personlige område. Arbejder med at modtage reservedele til vindmøller dele, arbejdet består at kontrollere , opmærkning, kvalitets varens stand er i. Det giver mig en nydelse at udføre et godt stykke arbejde hver dag og man selv føler sig i værdsat i det arbejde at man udfører. Alle dage er ikke altid gode , man hører meget i pressen om virksomhed situation i tiden og udfaldet af det påføres ens arbejde og ens kolleger som bremser en i arbejdstiden. Jeg ser muligheden til at søge nye veje indenfor lagerbranchen og håber at det er en chef ,der vil se stor mulighed i at få en go medarbejder der udfører sig arbejde præcis og gør det bedste ud af hvad jeg får for hånden.

Fordele

personaleforening, kolleger, udførelse af ens arbejde

Ulemper

gør aldrig et projekt færdig

Stil et spørgsmål om arbejde eller jobsamtale hos Vestas. Vores fællesskab er parat til at svare.Stil et spørgsmål

Samlet bedømmelse

3.1Kultur
  • Virksomheder
  • Vestas
  • Medarbejderanmeldelser
  • Balance mellem arbejde og fritid
Fortæl os, hvordan vi kan forbedre denne side
Hvad vil du tilføje eller ændre?